Tinder nefunguje! A nebo jo?
„Tinder nefunguje – není účinnou pomůckou pro získávání nových sexuálních partnerů.“ říká novej výzkum. Je to tak, a nebo ne?
Kámoš mě upozornil na jeden výzkum, kterej je k dispozici tady (v angličtině) . Název článku o výsledcích výzkumu zní výmluvně: „Studie naznačuje, že Tinder není příliš účinný při získávání nových sexuálních partnerů.“
Jak podle studie vypadá typickej uživatel Tinderu? Týpek svajpuje jak o život, až z gorilla glass šlehaj plameny. V potu tváře se snaží o “match” s hezkou holkou, ale ten celé dny nepřichází. A když už onečně nějaký naskočí, týpek se zoufale pokouší o domluvení rande, což je předem odsousezno k trapnému neúspěchu. Vzteky mrskne telefonem o zem a řve na celé kolo: „Tinder je na hovno! Tinder nefunguje! Mami, to není fér!” Není divu, v průměru potřebuje 57 spojení – matchů, aby se dostal na jedno rande. Tato spojení bude sbírat hodně dlouho (celé týdny či měsíce) a ještě dýl mu potrvá, než absolvuje rande s hezkou holkou zakončené sexem. Co mu zbývá je nenávist k digitálnímu balení a natelký koule.
Výzkum mě zaujal, takže čtenářům Lovcova deníku přinesu jeho hlavní závěry společně s mými komentáři. Opravdu Tinder nefunguje? A nebo je to všechno trochu jinak? Čti dál.
O VÝZKUMU
Výzkum proběhl v Norsku a vědci při něm zkoumali sexuální život 269 univerzitních studentů – uživatelů Tinderu. Předmětem studie byly také jejich zkušenosti s touto dating aplikací.
ZÁVĚR VÝZKUMU 01
Autor studie Trond Viggo Grøntvedt řekl: „Z celého vzorku 269 studentů:
- 80 % účastníků nedosáhlo prostřednictvím Tinderu žádného pohlavního styku
- 13% pouze jednoho
- 3 % uživatelů dosáhla dvou sexuálních aktů
- 4% dosáhla více než dvou.“
LOVCŮV KOMENTÁŘ
Co z výsledků studie vyplývá?
Pravděpodobně velmi věrně vystihují současnou situaci na sexuálním trhu nejen v Norsku, ale více méně i v západním světě. To znamená:
- Naprostá většina populace mladých chlapů z generace mileniálů neumí balit holky. Tinder není apka jako Damejidlo, kde by sis objednal sex a kurýr ti ho přivezl zabalenej až ke dveřím. Tinder slouží pouze k propojení uživatelů. Následovat musí správná online komunikace, pozvání na rande a samotné rande, kde je potřeba pro dosažení nějakého výsledku použít svoje balící schopnosti.
- Ano, účastníky výzkumu byly i ženy, ale prostě i v dnešní době musí projevit balící schopnosti hlavně chlap.
- Z výsledků vyplývá, že 80 % populace chlapů nemá žádné balící schopnosti, 13 % jen malé a pouze 7 % chlapů je na tom relativně ok.
ZÁVĚR VÝZKUMU 02
Pouze 54 (tedy 20 %) účastníků uvedlo, že se po použití Tinderu zažilo ONS (sex na jednu noc), a většina z nich to zažila pouze jednou. 80 % uživatelů žádný sex prostě nemělo.
LOVCŮV KOMENTÁŘ
Jo, nedivím se tomu. Důvod ovšem neleží ani tak v samotné aplikaci, ale v tom, že ji chlapi neumějí používat. Proč to tvrdím? Protože v mém případě Tinder prostě funguje! Tinder používám jako doplněk dalších forem balení (např. denní a noční studené balení) a pravidelně s jeho pomocí organizuju rande s atraktivníma holkama a tato rande v 80 až 90 % případů končí sexem na prvním až druhém rande.
K tomu, aby používání Tinderu vedlo k úspěchům, je potřeba ovládnou následující dovednosti:
- Používat kvalitní a atraktivní fotografie své osoby.
- Napsat správný a atraktivní text profilu
- Vytvořit si vlastní originální a funkční otvírák (úvodní zpráva, kterou pošleš holce přes sociální sítě) a správně ho používat.
- V případě reakce holky na tvůj otvírák zahájit správnou online komunikaci, během níž pozveš holku na rande.
Podle toho, co vidím na Tinderu (moje kamarádky mi posílají profily kluků, které je rozesmály), spousta chlapů v těchto činnostech tragicky selhává. Dělaj následující:
- Používaj příšerný fotky, který holky odradí na první pohled.
- Jejich profily jsou zamořené texty, které buď nudí k smrti, nebo jsou strašně needy, jako by je psal trucující prvňáček, jemuž někdo ukrad zmrzlinu, a ne dospělej chlap. Ještě v horším případě působí, jako by je psal chovanec detenčního ústavu pro sexuální devianty.
- Používaj nudné, trapné nebo příliš nadržené otvíráky.
- Když už dosáhnou matche, tak neumějí s holkou komunikovat, zaplavují ji debilními vzkazy.
- Ve finále se pak diví, „jak je možný, že ten posranej Tinder nefunguje!“ Za celé týdny používání apky mají jen pár spojení a rande žádné.
Z tohoto důvodu ve své e-knize LOVCŮV TRÉNINK: Sbal ji, mějte sex! věnuju samostatnou kapitolu oline balení a učím chlapy, jak to dělat správně – od profilových fotek a profilového textu až po efektivní otvírák a pozvání na rande.
JAK HOLKY POUŽÍVAJ TINDER
Viděls někdy holku, jak používá Tinder? Ženskej postup je ve většině případů zcela opačnej, než chlapskej. Zatímco chlapi, zejména pokud jsou nadržení, hledají spíše důvody „proč jo“ (prostě, po třech pivech ta čtyřka na tvé subjektivní 10ti bodové stupnici atraktivity nevypadá zas tak strašně), tak holky to na Tinderu dělaj opačně: hledají důvody „proč ne“!
Naprostá většina holek (ano, i těch méně atraktivních) zažívá ultimántí převis nabídky sexuálních příležitostí. Jejich používání Tinderu i v případě, že narazí na celkem atraktivní chlapy, pak vypadá asi takhle: Hmmm, divnej účes (svajp doleva), hmmm, vypadá nudnej (svajp doleva), hmmm, moc starej (svajp doleva), hmmm, divnej pohled (svajp doleva), hmmm, ufňukanej profil (svajp doleva), hmmm, nahej do půl těla, vypadá jak narcistní debílek (svajp doleva), hmmm, blonďák (svajp doleva), hmmm, moc hubenej (svajp doleva), hmmm, moc vlasatej, hmmm, moc plešatej (svajp doleva) a tak dále.
Z tohoto důvodu musí tvůj Tinder profil dosahovat opravdových kvalit, od fotek až po otvírák, co používáš. Chceš se zařadit mezi elitu cca 7 % chlapů, kteří dokážou Tinder používat k pravidelnému přísunu rande a sexu s atraktivníma holkama? Tak mrkni na Lovcův trénink.
ZÁVĚR VÝZKUMU 03
Zjištění jsou v souladu s předchozím výzkumem, který zjistil, že uživatelé Tinderu mají tendenci preferovat náhodný sex, ale nemají více partnerů než lidé, kteří Tinder nepoužívají.
- Hehe. Co dodat? Jinými slovy tento závěr výzkumu můžem přeložit takhle: „Chtěli by sex, ale nejde jim to.“
ZÁVĚR VÝZKUMU 04
„Tvrdíme, že v případě většiny uživatelů není používání Tinderu pro získávání nových sexuálních partnerů příliš efektivní. Většina lidí by zřejmě potřebovala hodně „matchů“ (propojení), aby dosáhla jednoho setkání, a několik setkání (rande) k dosažení jednoho nového sexuálního partnera,“ řekl autor studie Trond Viggo Grøntvedt.
LOVCŮV KOMENTÁŘ
- Tady Viggo a jeho kámoši objevujou Ameriku – tedy něco, co pick up komunita ví už dávno. Tj.: Balení je hra čísel, což ostatně neplatí jen pro online dating aplikace, ale i třeba pro studené balení (oslovování holek napřímo a následné zvaní těchto holek na rande).
- Musíš oslovit co nejvíce holek, přičemž míra odpovědí se pravděpodobně vždy bude pohybovat jen v řádech jednotek procent.
- Z onoho menšího procenta holek, co ti zareaguje, musíš umět pomocí správné online komunikace dosáhnout toho, že s tebou několik na rande.
- No a opět z toho menšího čísla holek, co s tebou nakonec na rande půjdou, musíš pomocí správného balení na prvním nebo druhém rande dosáhnout toho, že budete mít sex.
ZÁVĚR VÝZKUMU 05
Na základě údajů z nové studie vědci vypočítali, že uživatel potřeboval průměrně 57 „matchů“ (propojení) na jednu schůzku s potenciálním partnerem.
- Toto číslo se může individuálně lišit – u zkušenějšího online lovce bude nižší. Ať je to jakkoli, opět to podporuje můj názor, že při online balení je potřeba komunikovat určitým specifickým způsobem: stručně, jasně, vtipně, do jisté míry originálně. Vynaložit minimální čas a úsilí na online komunikaci. Používat správný otvírák.
- Ostatně ještě důležitější číslo představuje pak počet rande, která potřebuješ, aby došlo k sexu. V rámci mého Lovcova tréninku učím svoje studenty, jak mít sex na prvním, druhém, nejpozději na třetím rande. Zkrátka, jak mít sex co nejdřív. K tomu samozřejmě musíš už ovládnout schopnosti a získat kvality ležící mimo online komunikaci a používání Tinderu. Jedná se zejména o:
- Správnou organizaci prvního rande
- Uvolněnou a sebevědomou komunikaci
- Pochopení zákonu minimální snahy
- Vybudování zdravého sebevědomí a nezávislosti na výsledku
- Porozumění tomu, co holka říká
- Schopnost procházet jejími testy
- Pochopení toho, kdy a proč jsou holky nadržené
- Správnou sexuální eskalaci – tedy první polibek a pozvání k sobě domů
- Prostě schopnost mít sex co nejdříve
ZÁVĚR VÝZKUMU 06
„Údaje pro výzkum jsme sbírali ve vysoce genderově rovnostářské společnosti a naše zjištění se nemusí obecně platit v případě jiných méně rovnostářských společností nebo nezápadních kultur,” vysvětlil Grøntvedt.
- Autor výzkumu tady naráží na fakt, že sběr dat provedli v Norsku, tedy skandinávské zemi vyznačující se velkou mírou genderové rovnosti.
- Obecně chci říct, že se značným množstvím myšlenek feminismu souhlasím – jednak proto, že už kurva není 19. století ani rok 1950, jednak proto, že feminismus s sebou přináší i výrazná pozitiva – například uvolnění restrikcí ženské sexuality a tudíž i větší míru jejich ochoty zapojovat se do rozličných sexuálních dobrodružství.
- Na druhou stranu připouštím, že v genderově rovnostářských kulturách se chlapi obecně vyznačují horší schopností balit holky. Proč? Protože pro úspěšné balení holek chlap i v této době potřebuje určitou dávku zdravé agresivity a chuti vítězit, sebevědomí a určitého typu arogance, která mu pomůže například při zdolávání ženských testů.
- No a čím genderově vyváženější země, tím více chlapům tyto rysy chybí.
- Dodnes vzpomínám s úsměvem na vyprávění jedné kamarádky, která si libuje v BDSM a snažila se k těmto praktikám přivést i svého tehdejšího finského milence. Když mu navrhla, aby jí ohnul o stůl a nařezal jí, tak s hrůzou v očích odpověděl, že by takovýto strašlivý akt neúcty vůči ženě nikdy neprovedl. Hehe.
VÁŽNĚ TINDER NEFUNGUJE?
Při čtení výzkumů, jako je tento, je potřeba pochopit kontext a pohlédnout tak nějak hlouběji do podstaty problému. Podle mého názoru říci: „Tinder není efektivní po získávání sexuálních partnerů,“ je podobné, jako říct: „Superb není rychlým a efektivním dopravním prostředkem…pokud ho neumíš řídit.“
Tinder nefunguje, pokud ho neumíš používat. Když to naopak děláš správně, tak ti Tinder (a online balení obecně) zajistí jeden ze zdrojů pravidelného přísunu rande a sexu s atraktivníma holkama. Je akorát potřeba vědět, jak na to.
LOVU ZDAR!
Dotazy: info@lovcuvdenik.cz
Ahoj, mám blbej dotaz. Co je to otvírák? 😀
Ahoj, Máro,
zkráceně otvírací fráze – tedy úvodní zpráva, kterou pošleš holce přes sociální sítě, případně fráze, prostřednictvím které ji oslovíš naživo.
Zdarec, tak upřímně domluvit rande je to nejmenší, spíš je problém, že z těch spousty rande si málokterou rozumím a tak. Těžko někoho zvát k sobě domů atd, když si vůbec nerozumíte nebo se ti ani nelíbí:D. Já třeba přes psaní a fotky moc nepoznám (většina holek) vypadá v reálu hůř. I když já spíš hledám normalní holku, tenhle blog by se měl spíš jmenovat ne jak na holky, ale jak na sex:D:)
Ahoj, Pavle. Zde se tedy nabízí otázka: proč sakra chodíš na rande s holkama, které se ti nelíbí a které ti nejsou sympatické? Samozřejmě, že se občas stane, že holka vypadá v reálu hůře než na tinder fotkách, ale moje zkušenost je taková, že většina holek (více než cca 70 % vypadá ve skutečnosti stejně, někdy dokonce i lépe než na fotkách). A pokud ti v tomto Tinder nevyhovuje, proč se nepustit do jiné formy balení – například tzv. studené balení (tedy oslovování holek osobně napřímo – tam hned víš, na čem jseš)? https://www.lovcuvdenik.cz/2019/09/4-zpusoby-jak-se-seznamit.html
Navíc, já asi ani nechci borku co znám chvíli mít hned sex, asi jsem divnej. Z těch pár jednorázovek jsem měl pak spíš blbej pocit. Navíc tady se to tváří jak kdyby byl sex ta nejlepší věc na světe, no nevím, kdyby to bylo jak v P tak možná, ale realita je jiná:D. Další věc, nechápu jak tě může pořád bavit chodit na tolik rande dokola:), ale tak pro tebe je to něco jako životní cesta asi.
Ahoj, Pavle,
1. Chlap může vůči holce hrát dohromady 3 role: milenec, kámoš, podporovatel – doporučuji se vždy nejdříve zhostit role milence, protože když začneš jako kámoš, tak je možné, že skončíš navždy zaseklý ve friendzone.
2. Pokud nemáš příliš vysoký sexuální drive, tak je dobré se nad tím zamyslet. Pokud ti to nevadí, tak asi v pohodě, ale je dobré si uvědomit, že normální zdravý chlap pociťuje přiměřený sexuální drive. Pokud to tak nemáš, tak doporučuju začít sportovat, změnit svou životosprávu, případně doplnit vitamíny, a nebo se i poradit s doktorem.
3. Chodit na rande mě baví, zaroven je mym cílemnavazat dlouhodobe vztahy s vicero holkama v nemonogamnich vztazich, takze na rande intenzivne chodim jen behem tzv. randicich obdobi, kdy si hledam nove pritelkyne do vztahu.
Lovu zdar!
ручных цепных талей
Созданная нами предприятие Новочеркасск – сегодня это ведущий поставщик
промышленного оборудования.
Можно купить в Каменск-Уральскийнемало решений для такелажного и подъемного, промышленного и складского, а также весового и гидравлического промышленного оборудования, в том числе тали ручные рычажные,тали ручные червячные передвижные взрывобезопасные,домкраты гидравлические телескопические,канаты для лебедок mtm,балки концевые подвесные,тележки гидравлические с электропередвижением,тележки для балок подвесных концевых холостые,весы крановые электронные.
Мы являемся производителем непростых решений для индустриального парка оборудования.
Мы высококлассная организация по выпуску промышленного оснащения с более чем 6-летним навыком работы.
Интернет магазин грузоподъемного парка оборудования выходит за пределы интернет-реализации и товаров по дисконтной цене, наша фирма может оказать консультации и дополнительно предоставить специализированные услуги на заказ.
На вебсайте мы стремимся предоставить нашим клиентам “универсальный он-лайн магазин” в пользу всех ваших надобностей в промышленном и складском оборудование. Мы стремимся предоставить особо высококонкурентные стоимость товаров в индустрии, оптимизируя при этом превосходнейшее обслуживание покупателей.
Prej balici techniky. Proste nevypadaj dostatecne atraktivne. Tecka. Nehledej vedu tam kde neni.
Tvou hodnotu na sexuálním trhu netvoří pouze prachy, či vzhled. Jedná se naopak o komplexní kvalitu tvořenou mnoha složkami. Vzhled je důležitý, ale mimo něj hrajou roli samozřejmě i jiné faktory. Ten, kdo úspěch při balení redukuje jen na otázky vzhledu, prokazuje, že o balení nic neví. Svou hodnotu na romanticko-sexuálním trhu bys měl budovat jako komplexní hodnotu skládající se z těchto složek: tvé základy pro balení (např. fyzický vzhled a kondice, oblečení, střih vlasů a vousů, tvá verbální a nonverbální komunikace, oční kontakt); tvůj kariérní a ekonomický status; tvůj sociální status; tvé vzdělání a schopnosti; tvá schopnost komunikovat a správně svádět ženy.
Jinými slovy: pro dosažení úspěchu na romanticko-sexuálním trhu se musíš snažit stát se tou NEJLEPŠÍ VERZÍ SVÉHO JÁ.